Email marketing

Email marketing

Email marketing -ul a devenit un instrument esențial pentru afaceri încă de la introducerea internetului în lume. Cu toate acestea, unele campanii care fac trimitere la căsuțele noastre de e-mail sunt gunoi absolut de care nu ajung să fie citite.Vom încerca să explicăm care este cu adevărat marketingul prin e-mail, de ce companiile ar trebui să-l folosească și cum ar trebui să meargă în acest sens.

Email marketing -ul este o formă de marketing direct care folosește e-mailul ca mijloc de comunicare a mesajelor comerciale sau de strângere de fonduri îndreptat spre o audiență. În sensul său cel mai larg, fiecare e-mail trimis unui client potențial sau existent ar putea fi considerat email marketing. Cu toate acestea, termenul este de obicei utilizat pentru a se referi la:

  • Trimiterea de e-mailuri cu scopul de a spori relația unui comerciant cu clienții actuali sau precedenți și pentru a încuraja loialitatea clienților și repeta activitatea.
  • Trimiterea de e-mailuri cu scopul de a achiziționa noi clienți sau de a convinge clienții actuali să cumpere ceva imediat.
  • Adăugarea de reclame la e-mailuri trimise de alte companii clienților lor.

Email marketing, avantaje

Email marketing -ul prezintă câteva avantaje cheie față de tradiționalul marketing prin poștă, inclusiv următoarele:

  • Poate fi urmărită o rentabilitate exactă a investiției și s-a dovedit a fi mare atunci când este făcută corect. Email marketing -ul este adesea raportat ca fiind al doilea ca eficiență de marketing online, după search marketing
  • Agenții de publicitate pot ajunge la un număr substanțial de abonați prin e-mail care au optat pentru a primi comunicări prin e-mail pe subiecte de interes pentru aceștia.
  • Peste jumătate din toți utilizatorii de internet verifică sau trimit e-mail într-o zi obișnuită.
  • Email-ul permite comercianților să contacteze consumatorii cu mesaje personalizate, relevante, dinamice.
  • E-mailurile tranzacționale permit companiilorsă răspundă automat la evenimentele importante ale consumatorilor, cum ar fi achizițiile sau abandonarea coșului de cumpărături.

Dezavantajele marketingului prin email trimit la respingerea / rata de spam a e-mailurilor prin programul de e-mail al consumatorilor, afectând negativ rata de livrare a e-mailurilor. Acest lucru a fost oarecum eliminat cu ideea de e-mail „Opt-in”, în care consumatorul este de acord să primească e-mailurile și, prin urmare, elimină ideea de a primi e-mailuri nesolicitate.

Așadar, întrebările sunt de ce și cum ar trebui să ne referim la e-mail marketing? Ei bine, iată câteva gânduri în această privință:

 

De ce Email marketing?

  • Cost – Email marketing -ul este IEFTIN, oricum ai lua-o. Indiferent dacă o faceți singur, sau printr-o agenție de marketing prin e-mail, marketingul către sute de consumatori prin e-mail va costa infim în comparație cu alte canale de publicitate.
  • Success – E-mailurile se pot orienta în mod specific către consumatorul ideal. Având în vedere acest concept, împreună cu eficiența costurilor prin e-mail, nu este de mirare că ROI-ul de marketing prin e-mail învinge de multe ori alte strategii de marketing  – Trucul este că trebuie să-l înțelegeți corect!
  • Măsurarea și flexibilitatea – Cu analizele disponibile astăzi, este ușor să urmăriți exact răspunsurile la e-mailurile dvs. pentru a afla ce părți ale campaniei dvs. funcționează și ce părți nu sunt. Cu aceste cunoștințe, puteți reacționa instantaneu pentru a modifica strategia de campanie, dacă este necesar.

Cum?

Dave Chaffey de la Marketing Insights oferă o viziune experimentată a factorilor de succes ai marketingului prin email, folosind mnemonic „CRITICAL”:

  • Creative – Aceasta se referă la designul general al e-mailului (aspect / imagini / culoare). Mai exact, este o idee bună să întrebați fiecare client dacă și-ar dori e-mailurile în text sau HTML, deoarece există adesea o preferință deosebită pentru unul față de celălalt.
  • Relevanță – Direcționarea, direcționarea și mai multe direcționări. Faceți e-mailurile dvs. relevante și personalizate pentru fiecare destinatar dacă doriți ca rata de răspuns să crească.
  • Stimulativ – Destinatarii se uită la e-mailuri și se gândesc la „WIIFM?”, Adică „Ce-mi iese și mie ??”. Nu există niciun prânz gratuit, nu? Ei bine… Oferiți destinatarului un „prânz gratuit” pentru participare și vor avea mai multe șanse să răspundă.
  • Sincronizare – Nu trimiteți un e-mail pe care destinatarii îl vor primi peste noapte, lăsați-l să se afișeze în căsuța de e-mail în timpul zilei de lucru. Aceasta se extinde și la selectarea anumitor zile, luni și chiar ani. Amintiți-vă – puteți testa și măsura cum funcționează cel mai bine calendarul pentru ce e-mail.

Alți factori care au nevoie de o atenție specială

  • Integrare –Companiile nu se pot baza doar pe o singură metodă de marketing și nici nu se pot baza pe mai multe metode de marketing diferențiat. În schimb, cele mai bune practici de marketing utilizează o comunicare de marketing integrată (IMC), unde toate aspectele promovării lor lucrează împreună pentru a crea un întreg. Marketingul prin e-mail trebuie să fie inclus aici. Prin urmare, e-mailurile dvs. trebuie să poarte aceeași imagine și mesaj ca întreaga operațiune. Chiar și calendarul campaniei trebuie să funcționeze cu alte aspecte ale mixului dvs. de marketing.
  • Replica– Atunci când aveți în vedere redactarea pentru e-mailul dvs., trebuie să luați în considerare toate aspectele limbii. Acestea sunt de la linia de subiect până la semnătura dvs. de e-mail. Cu e-mailurile, nu ar trebui să salvați toate linkurile pentru ultima propoziție. Băgați-le la început pentru a pune mâna acel client impulsiv!
  • Atribute– Aici Dave vorbește despre antetul e-mailului, cu atribute care includ linia subiectului, de la adresă, adresă, dată / oră de primire și format. Încă o dată, testarea campaniilor dvs. poate exclude atributele pe care clienții le consideră spam și evidențierea atributelor care vor funcționa cel mai bine pentru afacerea dvs.
  • Pagina de destinație – Doriți ca aceste e-mailuri să se transforme în conversii de vânzări? Nu vă conectați doar clienții la pagina dvs. de pornire; arată-le exact unde vrei să meargă și fă-o să completeze rapid și ușor orice formulare!

Deci da … Marketingul prin email este o componentă vitală în multe industrii. Și mai ales pentru crearea acelor relații importante între clienți și firme. Învață să-l folosești bine și cu siguranță va reuși succesul companiei tale.

Încercațisă nu trimiteți doar un alt e-mail care merge direct în folderul meu de spam. Iar dacă e-mail-ul reușește să-l trimită la inbox-ul meu – merită citit!