Digital Marketing

digital-marketing

Digital marketing este cea mai puternică formă de marketing a afacerii dvs. în cel mai rentabil mod.

Digital marketing este cea mai puternică formă de marketing pentru afaceri în cel mai rentabil mod

În esență, definiția marketingului digital se referă la toate eforturile dvs. de marketing online. Obțineți promovarea produselor / serviciilor prin diferite forme de suport electronic, bazate în principal pe internet.

Platformele digitale nu mai au legătură doar cu viața voastră privată. Acum sunt utilizate în alte scopuri, cum ar fi scopuri de marketing. Prin urmare, este esențial să înțelegeți cele mai importante beneficii asociate cu conceptul de marketing digital. Și acum vă dați seama de importanța acestuia pentru succesul unei afaceri.

Digital marketing, pe scurt

Digital marketing vizează o audiență mai mare într-un mod rentabil și măsurabil, crește în același timp loialitatea brandului și generează vânzări online.

În zilele noastre consumatorii folosesc internetul pentru a căuta informații mult mai ușor și mai convenabil.

Câteva detalii care vă ajută să înțelegeți mai bine conceptul

  • este o modalitate de promovare a mărcilor și produselor online și prin alte mijloace digitale..
  • În plus față de site-ul lor web, o companie ar putea folosi PPC (Pay Per Click) și afișează anunțuri, marketing prin email, tehnologie mobilă, cum ar fi smartphone-urile, platformele de social media (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn) și alte suporturi pentru a-și atrage și angaja posibilii consumatori.
  • spre deosebire de publicitatea TV sau de tipar, acesta permite un marketing cu adevărat personalizat
  • poate avea rezultate eficiente pentru orice activitate, afaceri sau industrie
  • are avantajul că puteți ajusta strategia pe parcurs. O faceți după ce analizați campaniile de marketing în timp real și implementați pașii necesari în consecință. Aceasta include: actualizați-vă campaniile PPC, schimbați-vă anunțurile pe rețelele de socializare, optimizați-vă campaniile SEO și actualizați-vă conținutul la nevoile dvs. specifice.

Crezi că asta e totul? Află mai multe

  • puteți vedea rezultate mai rapide decât cele cu marketing offline. Abordarea interactivă a strategiilor de marketing digital ajută companiile să își dezvolte baza de clienți în timp relativ scurt.
  • atunci când vă concentrați asupra persoanelor cu șanse mai mari de a fi interesați de afacerea dvs., vă sporiți șansele de a câștiga o conversie. Câștigi mai multe conversii care te ajută să crești.
  • atunci când tu sau compania pe care o angajezi stăpâniți diversele abilități digitale necesare pentru a avea succes, cerul este limita atunci când discutăm despre câștiguri.
  • spre deosebire de marketingul tradițional care este limitat la o zonă geografică specifică, puteți ajunge la mai mulți clienți potențiali din toate colțurile lumii.
  • este rentabil. Digital marketing -ul vă ajută să economisiți bani și să obțineți mai multe oportunități decât marketingul off line. Știm cu toții că reclamele TV, panourile publicitare și reclamele radio aveau un preț care nu era accesibil pentru companiile mici.

Este ușor marketingul online? Pot să mă ocup singur?

Mai degrabă spunem NU, deoarece digital marketing -ul este un domeniu foarte larg, care necesită abilități complexe diferite, cum ar fi redactarea, proiectarea și analiza datelor.

Cu toate acestea, se reduce întotdeauna la două obiective principale:

  • Trafic – Obținerea traficului către site-ul dvs. web sau pagina produsului
  • Conversii: convertiți acest trafic în clienți plătitori

Ce trebuie să știi dacă vrei să înveți online marketing?

Primele trei abilități pe care trebuie să le stăpânești

  1. Content marketing
    Această artă este cu adevărat importantă pentru o mulțime de misiuni de marketing digital, cum ar fi scrierea de e-mailuri, copii de anunțuri, descrierile convingătoare ale produselor, angajarea postărilor de pe social media. Stăpânirea redactării este crucială pentru succesul dvs. în marketing digital. Și aceasta nu este o abilitate ușor de stăpânit, credeți-mă.
  2. Analytics
    Cunoașterea numerelor precum KPI (indicatorii cheie de performanță) ai campaniilor dvs. este probabil cea mai esențială abilitate, deoarece marketingul digital conține multă despre experimentare și situații mai greu de înțeles, în timp ce aflați ce funcționează și ce nu. De exemplu, veți rula teste A / B pe website-ul dvs. pentru a testa modele contrastante sau veți testa copii de anunțuri variate într-un test multi-divers. Marketingul digital este un efort constant pentru a afla opțiunea perfectă de lucru.
  3. Web Design   Veți avea nevoie de stil în design atunci când promovați produse online. Cu siguranță, veți avea nevoie de câteva abilități HTML / CSS de bază, deoarece o mulțime de creatori de șabloane pentru e-mailuri sau pagini de destinație vor necesita acest lucru. Această competență poate fi învățată dacă ai suficient timp.

În plus, există și alte abilități importante pe care le puteți utiliza

4. Social Marketing

Cu toții cunoaștem social media din viața personală. Totuși, utilizarea acestora pentru afacerea dvs. este o altă poveste. Dacă doriți ca lucrurile să deveniți cunoscuți și să aveți impact, trebuie să fiți foarte buni.

Cel mai important e să înțelegeți exact ce mijloace să utilizați pentru a vă promova produsul sau serviciul. De exemplu, Instagram funcționează mai bine decât FB pentru produsele fizice, deoarece le poți eticheta în imaginile tale. Pe de altă parte, LinkedIn este mai bun pentru afaceri cu prețuri ridicate către produse sau servicii de afaceri – este mai bine direcționat dpdv profesional.

Trebuie să puteți construi aceste strategii și apoi să stăpâniți platforma.

5. Testare  AB/ experimentare
Am spus înainte că marketingul digital are legătură cu testarea și optimizarea. Există o întreagă industrie cu servicii, instrumente și influenceri în jurul acesteia. Aceasta se numește CRO – Optimizarea ratei de conversie și testarea AB.

6. SEO and Blogging

Majoritatea website-urilor cu o strategie SEO bună sunt profitabile, deoarece Google este cel mai influent motor de căutare, iar traficul este imens.

Probabil că există mulți influenceri care trebuie urmați în ceea ce privește SEO, care sunt celebri și oferă conținut bun pe YouTube și bloguri.

Stăpânirea SEO este cu siguranță o afacere extrem de provocatoare.