Content marketing

content-marketing

Content marketing -ul este axat pe generarea, publicarea și prezentarea de conținut pentru un public vizat online.

Pentru ce este bun  content marketing -ul ?

Este utilizat de companii pentru următoarele scopuri:

  • a atrage atenția și a genera oportunități
  • a mări baza lor de posibili clienți
  • a crea sau stimula vânzările online
  • a crește gradul de conștientizare sau de încredere a mărcii
  • a utiliza o comunitate online de utilizatori

Content marketing pentru crearea vânzărilor directe sau a încrederii?

Content marketing -ul atrage oamenii și îi transformă în clienți prin crearea și partajarea de conținut gratuit important. Ajută companiile să creeze fidelitate viabilă a mărcii, oferă informații valoroase consumatorilor și creează entuziasm pentru a cumpăra produse de la companie în curând. Aceasta nu implică vânzări directe, ci mai degrabă e vorba despre crearea încrederii și pentru a înțelege publicul căruia vă adresați.

Conținutul anticipează și satisface nevoia clientului de informații de calitate, în loc să creeze o cerere pentru o nouă nevoie. Când vorbim despre această formă de marketing, știm că brandul trebuie să ofere informații valoroase pentru a obține un răspuns valoros în schimb. Conținutul dvs. ar trebui să fie destul de fabulos, ar trebui să fie povestea. Scopul conținutului nu este să acționeze ca un anunț, ci să creeze povestea care face anunțul. Trebuie să livrați mult conținut, de preferință, într-un cadru al strategiei de marketing.

Afaceri care urmăresc content marketing -ul

Acest tip de marketing trebuie să fie axat pe nevoile clientului. Există o mulțime de instrumente de marketing digital care sunt utilizate cel mai mult prin conținut valoros, după ce decidem care sunt nevoile clientului. Vorbim despre formate precum bloguri, știri, buletine de e-mail, podcast-uri, ghiduri (cum să faceți?), studii de caz, videoclipuri, cărți electronice, articole de întrebări și fotografii, etc. De asemenea, trebuie să actualizați și să adăugați conținutul astfel încât să vă influențează comportamentul clienților.

De ce este atât de important pentru afacerea ta?

Tot conținutul pe care îl puneți pe linie este semnificativ în:

  • construirea brand awareness-ului
  • informarea publicului tău vizat
  • realizarea și folosirea legăturilor  (linkurilor) sau
  • pur și simplu în crearea unei experiențe bune pentru vizitatorii site-ului.

„Conținutul trebuie să fie revelator și pertinent, astfel încât să ajungă la clienții care caută ceea ce oferiți.”

Planificatorii noștri de marketing de conținut își dau seama de obiectivele dvs. de afaceri și ulterior vor dezvolta strategia de marketing potrivită pentru a obține rezultatele corecte.

Când sunteți interesat să găsiți un serviciu de marketing de conținut adecvat, ar trebui să căutați un expert SEO care necesită timp pentru a vă cunoaște percepția mărcii și a utiliza metodele corecte. De asemenea, ar trebui să abordeze marketingul digital al produsului dvs. utilizând diferite canale precum serviciile SEO și marketingul social media.

 

Ce înseamnă  și de ce este atât de important? Am nevoie de așa ceva?

Marketingul de conținut este foarte similar cu SEO. Împreună împărtășesc obiective identice și beneficiază de aceeași bază de valoare, originalitate și consecvență.

Conținutul eficient este mai mult decât simpla includere a cuvintelor cheie și scrierea titlurilor sau articolelor prietenoase pentru motoarele de căutare. Când este realizat de profesioniști, vă puteți aștepta:

 

  • Mai mult trafic către site-ul dvs. web

Conținutul irezistibil care vorbește despre nevoile clienților dvs. îi va conduce mai mult pe site-ul dvs.

  • Timpul la fața locului – în creștere

Utilizatorii petrec mai mult timp ocupându-se de articole inteligente și precise. Mai mult timp pe site este întotdeauna un fapt bun pentru SEO.

  • Piste mai competente

Pe măsură ce demonstrezi că ai răspunsurile pe care le caută, tot mai mulți clienți vor dori să colaboreze cu tine.

  • Mai mult angajament pentru clienți

Content marketing se concentrează asupra clientului și a dorințelor acestora, explicând faptul că prioritățile lor sunt și interesul dvs.

  • Mai multă putere pentru SEO

Mai multă putere pentru SEO

 

Se spune despre conținut că este rege și este foarte adevărat. Prin crearea de conținut important, convingător, care ajunge la cititorii tăi, câștigi încredere. Găsim studii care spun că dacă consumatorii folosesc mai mult conținut, cu atât este mai probabil să cumpere de la dvs.

Dacă încă nu sunteți convins de ce ar trebui să investiți în content marketing, mai sunt câteva motive care conțin și numere:

  1. Site-urile care produc texte consistente obțin trafic de 8 ori mai mult
  2. Costă cu 62% mai puțin decât marketingul clasic
  3. În comparație cu marketingul clasic, generează de 3 ori mai multe piste de calitate
  4. Adepții săi au de aproape 6 ori mai multe conversii decât restul
  5. Îți completează activitatea de marketing prin e-mail și de social media.

Content marketing -ul, pe scurt:

Content marketing -ul ste mai economic și mai eficient decât formele tradiționale vechi de publicitate. De asemenea, este confirmat că influențează conversiile. Serviciile noastre de marketing de conținut vă vor ajuta să scrieți conținutul potrivit pentru clienții dvs., ceea ce va genera rezultate și va consolida întregul dvs. aspect de marketing online.